Nao Tamura

INTERCONNECTION LEXUS TOYOTA

There are forces in nature that are beyond the control of mankind. We have learned how fragile we are in the face of such forces. However, we have also learned the importance of accepting nature and learning to live in harmony with it.

Interconnected and interdependent, there is a constant give-and-take in nature. Life does not rest. Our collective motion, nature’s response to our movements is essential to our planet’s delicate balance.

When we are one with nature, we are at our most powerful. Our movement together gives us life.Our movement forward creates the next generation of ideas.

Life is always more amazing in motion.

Interconnessione: Ci sono forze nella natura che sfuggono al controllo dell’uomo. Abbiamo imparato quanto siamo fragili al cospetto di simili forze. Al tempo stesso, abbiamo anche imparato l’importanza di accettare la natura e di saper vivere in armonia con lei.

Tutto è interconnesso e interdipendente. La natura è un costante dare e prendere. La vita non sta ferma. Il nostro movimento collettivo e la risposta della natura a questo movimento influenzano il delicato equilibrio del nostro pianeta.

Quando siamo in sintonia con la natura siamo al massimo della nostra forza. Il nostro muoversi insieme ci dà vita. Il nostro muoversi in avanti crea la prossima generazione di idee. La vita è sempre più sorprendente quando è in movimento.

CLIENT: TOYOYA LEXUS
YEAR: 2014
EVENT: Milano Salone


Special thanks:
Design Engineer / Takeshi Miyakawa
Sound / Aya Nishina
Sound Engineer / Fernando Aponte
Video / Rei Yoshikawa